Sunday, December 28, 2008

Christmas Trees

Aku suka begambar semak kayu christmas tu. Simple aja, nadai mayuh buah iya tang manah di peda aku, chura mirah latar belakang.
Chura biru siti ari chura ti di kerindu ke aku. Mayuh baju sereta seluar panjai, pandak chura biru.


Hahh..tu kayu krismas ti mayuh chura buah iya. Taja mayuh buah tang ba siti pun kayu aja. Nyak aku meditate, kitai mayuh raban bangsa ba dunya tu tang, kelebih agi ba pengarap Kristin Katolik, kitai bepanggai ba siko ketuai ba dunya tu, iyanya Pope, ketuai gereja Katolik lalu tuai ti nyaga ngemata kitai sigi Tuhan Jesus. Mayuh dan kayu krismas tu tang dan bepun ari siti pun kayu. Baka kitai mensia, mayuh bangsa ba dunya, tang bepun ari siti aja, pengidup datai ari Allah Taala. Nyadi ngambi ke maya kita betati ke kayu Krismas ukai semina kitai ngias enggau mayuh macam hiasan tang betati ke tuju ti dalam agi iya nya, pengada Kristus, datai ke dunya tu nyelamat semua bangsa. Ngagai sapa ti arap ke iya(Tuhan Jesus) deka selamat. Amen, amen, amen!!

PIOBALANJUN.COM

5 comments:

Mizz Coki said...

Hi, nama rita?

wah thanks laban udah nyadi 'follower' ba blog aku. selamat bekelala, ba dini nuan diatu?

Cinta Doa Makan said...

hye, manah rita ku. study ba rome nw. nuan dini deh?

Mizz Coki said...

aku ba kuching. nuan ngambi theology kah? aku bc meh younger brother diatu ba Seminari Teologi ba Seremban didin.. ngambi degreein Theology. bulan October thn tu baru abis.

Cinta Doa Makan said...

owhh ku dah abis study ba seminari diatu ku nyambung study ba rome major in church law. bro nuan also study deka nyadi pastor?? manah mi nyak..

Mizz Coki said...

auk ya belajar nyadi Pastor meh nya.... :D :D