Tuesday, December 9, 2008

Padre Pio
















Last saturday aku n my friend nemuai ngagai San Giovanni Rotondo, Foggia. Kira-kira 4 jam ngena train ari Rome ngagai Foggia. Udahnya lebih kurang 45 minit ngena bus ari Foggia ngagai San Giovanni Rotondo. Ngelamatu semina meda ba gambar aja pasal Padre Pio tang diatu aku udah meda tubuh Padre Pio. Naka meh penyenang asai ati aku udah betemu enggau my favorite saint-Padre Pio. Sempat mega pagi hari minggu-2nd sunday of advent besembiang ba Chiesa Madonna Della Grazie sebedau pulai ke Rome. Ngingat ke bala kaban belayan di menua, apai indai bala ke semak enggau aku- Jun's Family dalam sembiang aku. Thanks Padre Pio for your intercersessions! Tu sekeda ri gambar maya aku ba San Giovanni Rotondo...minta permission ari Padre Pio sebedau aku ulih posted gambar iya!

No comments: