Wednesday, December 17, 2008

St. Peter's Square, Vatican City

Tu meh kayu krismas ba tengah-tengah St. Peter's Square. Nyadi ninting taun kayu tu mesti di gaga, kira ke tanda tauka simbol ba square tu. Nyadi semak kayu krismas tu ila, bisi Christmas Crib. Maya ku ngambi gambar tu tadi, krismas crib nyak bedau tembu. Baka taun nyin kemari, manah amat crig nyak. Bakani kayu krismas kita deh?? Ba aku, taja ndai kayu krismas, Jesus tetap deka ada baru dalam pemgidup aku. Maranatha..Datai meh Tuhan Jesus...
PIOBALANJUN.COM

2 comments:

Indu Rumah Panjai said...

Blessed morning, father aka anak iban belelang. Aku nemu blog nuan ari bala anak aku. Aku tumu dani pagi tu, ka baking for Christmas. Maie udah pulai demalam, Sudan datai on 25. Aku meri selamat hari Krismas ngagai nuan, arapka nuan udah gerai diatu. Aku bakanya meh apin lama ti udah, pedis ba berang sepiak, berengkah ari tusu mua kiba. Tak tengut-tengut pedis, bisi tiga minggu. Nyu enda alah tat ka aku nyau aku peresa ngagai Normah, puji Tuhan, nadai apa nama. Ku indu ke ngurut aku, angin. I will pray for your good health.

Blessed Xmas and holy new year!

Rita Insol

Cinta Doa Makan said...

thanks for dropping by. Have a blessed christmas and Blessed New year 2009 ngagai kita sebilik! Do remember me in your prayers. Thanks and God bless